ادارات مشهد و خراسان رضوی از فردا شنبه 31 خردادماه فعالیت عادی خواهند داشت
🔹 تمام ادارات و دستگاه های اجرایی مشهد و خراسان رضوی از فردا شنبه ۳۱ خرداد، طبق روال معمول و با تمام ظرفیت خود فعالیت خواهند داشت و به مردم خدمترسانی خواهند کرد.
🔹 بر این اساس خدمات در بخشهای مختلف به صورت پایدار ارائه خواهد شد.
🔹گفتنی است فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی استان، در روز چهارشنبه گذشته با ۵۰ درصد نیروی کار و با اولویت بانوان و فعالیتهای مربوطه از طریق دورکاری انجام گرفته بود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.